sâmbătă, 1 septembrie 2012

Ordinary Magic - recenzie :)

Hei,ce mai ziceti,ce mai cititi ? Mda,stiu ca in ultimul timp au cam lipsit recenziile de pe aici,dar gata,acum am timp destul liber,no more school,maine aflu cat am luat la bac \:d/,deci da,de acum ma pun serios pe citit.
Azi am terminat Ordinary Magic :) A fost o carte foarte interesanta.Aveti mai jos recenzia !
---------------------------------
BTW : Cei care se inscriu la 7d Giveaway,va rog respectati si voi regulile,unii dintre voi nu au lasat comentarii pe ambele bloguri asa ca inscrierea s-a dovedit invalida,iar altii au ales acelasi numar,deci fiti atenti :)



Ordinary Magic
-Caitlen Rubino-Bradway-
-288 pagini-
Data publicare : 8 mai 2012
Personajul nostru principal este o fetita pe nume Abby,are 12 ani si traieste intr-o lume plina de magie.Familia ei detine o brutarie unde mama ei face prajituri gustoase rauu,exista spiridusi,dar sunt din aia rai,bleah,minotauri pe post de paznici la scoala,vanatori de comori,sii ghiciti ce ?!           covoare zburatoaree <3

Deci decorul este minunat..Acum sa revenim la poveste,pai Abby trebuie sa treaca printr-un fel de proba la inceput pentru a descoperi ce puteri are,dar se dovedeste ca nu poate lucra cu magia,magia nu are efect asupra ei,si de aici si numele cartii,persoanele care nu au puteri sunt numiti ORD,si in cele mai multe cazuri acesti copii sunt vanduti vanatorilor de comori :)),dar Abby nu pateste asta.Ea este trimisa la o scoala speciala pentru cei fara magie.Sora ei Alexa lucreaza la castelul regelui si ea face ca Abby sa ajunga la aceasta scoala unde elevii sunt antrenati sa se descurce fara puteri.Abby ajunge sa isi faca multi prieteni pe aici,dar hell,in prima zi de scoala se ofera voluntara sa spele vasele de la cantina-cum sa faci asa ceva,nuuu !!!  -si o sa ajunga "angajata" cu norma intreaga.Printre prietenii ei se numara Fran,Fred si Peter care la inceput este cam distant fata de ea,dar acest lucru se schimba pe parcurs ce povestea avanseaza.Mda,pai urmeaza si un pic,sau mai multa aventura.Vanatorii de comori dau tarcoale scolii si se vor intampla lucuri care declanseaza actiunea povestii,v-ati dat seama cee? Eh pai eu nu am de gand sa va spun,ar fi prea mult,trebuie sa o cititi si voi ca sa aflati ^_^ !
------------------------------------
Acum parerea mea despre carte,pai e supper amuzanta,personajele sunt foarte bine conturate,fiecare este unic in felul sau,si sa nu uitam de fintele astea magice,spiridusi,minotauri si de covoarele zburatoare-vreau si eu sa ma plimb cu un covor zburatooorr <3.Si scoala aceasta unde ajunge Abby devine locul unde isi cunoaste noii prieteni,isi invinge temerile si afla mai multe despre cum poate trai fara magie.Toti zic ca e un fel de Harry Potter,ok,se aseamana nitel,dar este total diferita din punctul meu de vedere.Mi-a facut mare placere sa o citesc si as fi dat banii pe ea sa o cumpar,deci daca aveti ocazia sa puneti mana pe ea,nu ezitati! Astept parerile voastre ! 
Good night :)


7 comentarii:

Only Books spunea...

Ce tare, de-abia astept sa o citesc si eu! <3

Dee.

-D- spunea...

In primul rand sa fie cu noroc maine cand te duci sa afli cat ai luat.
Cartea e draguta, ma duce mult cu gandul la o carte de copilasi(hi-hi)dar avand in vedere ca o apreciezi asa de mult .. inseamna ca este cu mult mai mult decat atat ^^

Clau spunea...

daa,intr-adevar e recomandata celor peste 12 ani,dar hell yeah,ce conteaza :))

emy spunea...

Interesant :D o sa ma apuc si eu de ea curand

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Oh, de cand n-am mai citit o carte cu vrajitoare <3 Din clasa a treia, cred :)) De fiecare data cand vad carti cu subiectul asta, ma apuca remuscarile 'Vaai, tu! De ce, femeie, n-ai citit Harry Potter inainte sa vezi filmele? De ce?' Incep sa bat campii :)) Anyway, recenzia e grozava <3

Clau spunea...

hehe,am ras rau de tot la comentariul tau.multumessc <3

Ale Criss spunea...

Heheh... acum stiu ce carte vreau de ziua mea :)