joi, 20 septembrie 2012

Chimie Perfecta 2 :)

Ce mai faceti ? :) Pai,pai,eu stau si ascult cum ploua,ook,sa sarim peste asta.Astazi am terminat primul sezon din serialul The Walking Dead <3,pe care il adoor,povestile oamenilor aia,cum lupta pentru supravietuire in lumea asta plina de zombilai.Apocalipsa zombi - vreau si eu :))
---------------------
Am descoperit ca in curand editura Leda va publica cartea a doua din seria Chimie Perfecta,numita
Legile Atractiei.Aveti descrierea mai jos :) 

Chimie Perfecta 2
-Legile atractiei-
-Simone Elkeles 
Apariţia lui Carlos în oraş încinge atmosfera. Deşi fratele său, Alex, încearcă să-l facă băiat cuminte, rebelului Carlos îi place viaţa trăită pe muchie de cuţit. Chiar dacă acum locuieşte la unul dintre profesorii de colegiu ai lui Alex, legăturile cu banda lui din Mexic nu sunt uşor de rupt şi pericolele continuă să-l urmărească. Dar iată că sentimentele care încep să se înfiripe între el şi frumoasa Kiara îl răvăşesc de-a dreptul. În jocul iubirii lor,  diferenţele sociale dispar, culoarea pielii nu mai are nicio importanţă – funcţionează din plin doar legile atracţiei! Se va termina oare totul cu un happy-end?
Nu există adolescent care să fi citit această carte şi să nu-i fi plăcut! Este captivantă, senzuală, minunată!
Cartea are 384 pagini, formatul 13×20 cm, este cartonată fără supracopertă şi are preţul de listă 39,90 lei. La precomandă veţi beneficia de 25% reducere şi veţi avea transportul gratuit.



3 comentarii:

Andreeea spunea...

Si la mine ploua toata ziua si inca ploua. Super vestea, eu inca n-am citit primul volum. Inca astept micutele mincinoase vol 5;))

S-ar putea sa incep si eu serialul ala, pare interesant.

-D- spunea...

O DA!

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Eu am volumul 1 in biblioteca, dar nu l-am citit inca. BTW, abia astept sa apara Bloodlines <33