luni, 3 septembrie 2012

In my mail ♥ !

Ce faceti ?! Pai eu chiar acum am ajuns acasa,umblu de pe la 9,m-am plimbat cu masina,treaba,chestii 
d-astea.Si cum am ajuns eu acasa-ce vadd ? ma asteptau 2 pachetele :) Am primit 2 carti si anume,Shadowfell si 
Fall from Grace <3 ! Sii s-a intamplat un lucru nemaivazut,nemaintalnit,ghiciti ce ?! postasul e in concediu iar acum este o postarita care a urcat si mi-a adus cartile la usa,eh asa da,asa mai merge-:)).Cand am auzit eram ceva de genul - Are you fuckin' kidding mee ?:)) nu puteam sa cred ca nu a mai zbierat postasul sa cobor eu dupa carti.
Vreau numai postarite de acum incolooooo :))
----------------------------------
----------------------------------------
Voi cum stati cu pregatirile de scoala ? Mai aveti inca o saptamana de vacanta-grr-!
Dar am inteles ca in primavara o sa aveti decat o saptamana vacanta,deci mi se pare cam nasoala chestia :| 



5 comentarii:

Iuliks spunea...

Spor la citit:> Par niste carti interesante:D
Si da am aflat azi, ca trebuie sa recuperam sapt aia in vacanta de primavara (in gandul meu mi-am spus "mama ma***"); dar in fine, mai 2 ani si scap de toate porcariile lor:))

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Lectura placuta >:D<
Uh, as fi preferat sa incepem scoala mai devreme si sa ramana vacanta de primavara la fel. Soarta.

Duduş spunea...

A vazut postarita ca esti baiat dragut si d-asta a urcat:>:))
Ei si vacanta lor prelungita, rawr!!

Only Books spunea...

"Mai aveti o saptamana.. o sa aveti doar atata liber". Hai maa, ne faci sa ne simtim minusculi pe langa tine :)). Glumesc:).
Lectura placuta! >:D<

Dee.

Clau spunea...

multumessc :*,asa e Dee :)) :*