miercuri, 26 septembrie 2012

In my mail again :)

What's up ?! Iar a venit postaritaa,ce bine ca nu mai e postasul ala nesuferit :)) 
Am coborat jos,face tipa : buna :) asa mai merge,nuu? 
Pai am primit 2 carti HollyWeird,o carte foarte amuzantaa,dupa cate mi-a spus autoarea,si impreuna cu
aceste doua carti,am primit si 2 brelocuri foarte tari,habar am cum se numesc chestiile acestea,sunt alea folosite la filmari - dubla 1 :)) Taiat ! Poti pune o imagine inauntru,e foarte interesant brelocul asta <3
-------------
-Some pics-

--------------------------------

Seara o sa anunt castigatorul concursului Libris ! 
Stati pe aproape :)


8 comentarii:

Unknown spunea...

cat de tari sunt!sa le citesti cu placere!

Iuliks spunea...

Spor la citit Claudiu!:D Si brelocurile... sunt FOARTE DRAGUTE!:>

Clau spunea...

multumesc :*

Simona spunea...

Lectura placuta! Pare interesanta cartea :D Iar brelocurile sunt geniale <3
Ce bine ca ai o postarita draguta acum <3 Mie postarita nu imi aduce cartile acasa :)) Doar avize TT^TT You're lucky!

emy spunea...

Smecheeeeer ! :))

Unknown spunea...

Sunt foarte tari! Lectura placuta! Abia astept sa anunti castigatorul.

Unknown spunea...

cat de seara?;)))

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Cat de dragute suunt <3