miercuri, 19 septembrie 2012

Seriale noi :) !

Cautand noi seriale cu care sa imi omor timpul am dat peste cateva foarte interesante.Aseara pe la 2 am terminat primul sezon din America Horror Story si wow - a fost genial <3 ! Mai vreau,mai vreau,mai vreau !!!
Dupa cum stiti,acum in octombrie vor aparea cateva seriale noi,dar si noi sezoane din serialele deja cunoscute,aici vorbim de :

Supernatural - 3 octombrie
Gossip Girl - ultimul sezon - 8 octombrie
The Vampire Diaries - 11 octombrie
American Horror Story - 17 octombrie

Unul dintre noile seriale care vor aparea luna viitoare este :

Beauty and the Beast
-CWTV-

Premiera : 11 octombrie 
Catherine "Cat" Chandler ,o tanara detectiva la departamentul omucideri este bantuita de trecutul ei tragic.Cand era adolescenta Cat a fost martora la uciderea mamei sale de catre doi barbati inarmati.Cat ar fi trebuit sa moara si ea in acea zi,dar ceva-sau cineva,a salvat-o.Nimeni nu a crezut-o,dar stie cu siguranta ca nu era un animal cel care i-a atacat pe cei doi asasini...desi era ciudat si inspaimantator,era uman.

Anii au trecut,si desi se gandeste in fiecare zi la mama ei,Cat este acum puternica si increzatoare,o politista detectiv capabila care lucreaza impreuna cu partenera sa Tess Vargas.Cele doua femei fac o echipa grozava si au devenit prietene apropiate in timp ce lucrau impreuna la diverse cazuri de omucideri sub atentia supraveghere a sefului lor Joe Bishop.Cat a devenit apropiata si de alt coleg al ei,examinatorul medical  Evan Marks,cu care a inceput o relatie amuzanta  de flirt - care poate oricand deveni foarte serioasa- daca ea este de acord sa o faca.Cu toate acestea Cat se pare ca are o slabiciune pentru baietii rai.
------------------------------------
In timp ce investigheaza un caz,Cat si Tess descopera niste amprente care le conduc catre un doctor numit Vincent Keller,care a fost raportat ucis in razboiul din Afghanistan in 2002.Sapand mai adanc,Cat descopera ca Vincent este de fapt viu.Din anumite motive el a fost nevoit sa se ascunda in ultimii 10 ani.Cu ajutorul prietenului sau din copilarie J.T.Forbes,Vincent a fost capabil sa pastreze secretul,cand este infuriat el se transforma intr-o bestie,nemaiputandu-si controla puterile si simturile animalice.Cat ramane cu gura cascata atunci cand afla ca Vincent a fost cel care a salvat-o in seara aceea.                 

Cat este de acord sa pastreze secretul  in schimbul unor detalii cu privire la noaptea cand a fost ucisa mama ei.Se naste o relatie complexa intre cei doi,si ambii realizeaza ca aceasta relatie este una periculoasa.Obsesia secreta a lui Cat cu Vincent reprezinta o piedica in relatia ei cu cei din jur,iar Tess simte ca partenera ei,Cat ii ascunde ceva.Cu ajutorul lui Vincent,Cat devine o detectiva si mai priceputa datorita abilitatilor lui,stand ascuns,stie toate locurile unde se ascund criminalii din jurul orasului.Cat incepe sa aiba din ce in ce mai multa incredere in Vincent si realizeaza ca este mai in siguranta cu el,decat singura.



Eh,cum vi se pare ?! Maine o sa va prezint inca un serial nou :) See ya' !

2 comentarii:

meduza spunea...

Hmm..pare interesant, si plus ca imi place de actrita. Nu promit nimic, pentru ca nu stiu de cat timp dispun. Scoala, teme, bloguiala, fb, twitter, carti<3 :)) Dar tinanad cont ca mi sunt 2 saptamani luuuungi pana incep Supernatural, Jurnalele Vampirilor si Dexter..pare o modalitate buna de a-mi petrece timpul liber. Asta, dupa ce termin Rookie Blue, Grey's Anatomy, Game of thrones (pe care abia l-am inceput) si American Horror Story (pentru ca i-am promis lui Rose)

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Ohooh, eu mi-am facut provizii pana pe 17 octombrie :> Am mai pastrat cateva episoade nevazute, contrar legilor nescrise ale lui Rose. Oh, Doamne, abia astept Asylum <3