sâmbătă, 15 septembrie 2012

La cinema ! :)

Stiu ca nu prea am mai postat in rubrica aceasta in ultimul timp,sorry,dar nu am uitat de ea,asa ca am revenit cu noi filme,care sper sa fie pe placul vostru.Poate multi cauta un film la care sa se uite in acest weekend,ultimul din vacanta :) ! Asa ca va prezint un film recent aparut,pe care eu unul vreau sa il vad neaparat si un film putin mai vechi care mie mi-a placut foooarte mult <3 !!

That's my boy
-Durata : 116 minute-
Premiera la noi : 17 august
Într-o bună zi,. adolescentul Donny Berger (interpretat de Adam Sandler) o întâlneşte pe iubirea vieţii sale. Singura problemă este faptul că femeia visurilor sale este chiar profesoara lui, Mary McGarricle. Cu toţii ştim ce înseamnă marea iubire din liceu, însă Donny merge mult mai departe, ajungând în pat cu ea şi lăsând-o însărcinată. Cum era de aşteptat, povestea lor de dragoste se termină prost - doamna McGarricle ajunge la închisoare, lăsându-l pe Donny, în vârstă de 14 ani, să-l crească pe Todd, băieţelul născut din relaţia lor plină de pasiune.


Deşi Donny se străduie din răsputeri să fie un bun tată, sarcina îl depăşeşte şi eşuează. Acum, 30 de ani mai târziu, Todd (interpretat de Andy Samberg) este un investitor de succes şi lucrează pe Wall Street. Plecând de la tatăl său imediat ce avusese ocazia, Todd nu-l mai văzuse de ani de zile. Însă Donny are probleme cu Fiscul şi mari datorii, prin urmare se gândeşte că singura salvare poate veni de la fiul său, de la care să obţină banii şi să-şi plătească datoriile pentru a nu ajunge la închisoare. 



Revederea dintre cei doi are loc chiar în ajunul nunţii lui Todd cu Jamie (interpretată de Leighton Meester). Donny debarcă intempestiv, provocând stupoare şi dând peste cap toate pregătirile şi petrecerea de nuntă. Pentru Donny, aceasta ar putea fi o şansă de a se reconcilia cu fiul său, însă va fi oare el capabil să se comporte ca un adevărat tată ?
An Invisible Sign
- 96 minute- comedie-drama
Premiera : 2010
Mona Gray este o fata singuratica de 20 de ani, care in copilarie a devenit pasionata de matematica, dupa ce tatal ei s-a imbolnavit. Acum, Mona este profesoara de matematica si trebuie sa-i ajute pe elevii ei sa -si depaseasca propriile probleme de viata. Filmul este bazat pe cartea lui Aimee Bender. 
Chiar daca are o nota mica pe IMDB eu zic ca merita vizionat acest film,prezinta o poveste interesanta de viata din care ai multe de invatat.In rolul principal joaca Jessica Alba :) Siii acum am aflat si eu ca acest film este inspirat dintr-o carte   scrisa de Aimee Bender care se numeste An Invisible Sign of My Own . Eu o sa incerc sa fac rost de ea,chiar vreau sa o citesc <3 !
          

Sii melodia saptamanii :)) Esti iubibila,mangaibila,alintabila,giugilibila !!!! Voua va place ?

5 comentarii:

Andreeea spunea...

Imi place al doilea film.. si carte pare interesanta. Vreau sa caut astazi filmul si poate reusesc sa fac rost si de carte ;X

Melodia aia m-a disperat. Nici macar n-am apucat sa o ascult cum trebuie, dar toata lumea vorbeste despre ea.

emy spunea...

Si mie imi place al doilea ^^ Melodia e draguta,dar nu cine stie ce .

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

That's my boy e exact genul meu de film <3 Si in plus, Adam Sandler e geniaal. Si al doilea film pare destul de giugiulibil :)) Multumim pentru recomandari >:D<

Unknown spunea...

Nu imi place melodia...o adorrrr:X si iti mai ador si blogul;)

Clau spunea...

thankss :*