duminică, 1 iulie 2012

La cinema !!!

Ok,ok,e duminica,maine la ora 8 sunt la Bac,deci mai am 17 ore pana atunci,yay :)) > m-am incurcat de tot in romanele,nuvelele,basmele astea,pai e Ion,Vasile,Ana...Ochila,Setila :)) sunt o groaza de personaje,chestii,mi-e sa nu le incurc pe acolo,nu era mai simplu sa povestesc Crescendo,sau stiu eu :-? =)) Si lool aseara am visat ca ma intorceam de la Bac,eu nu facusem nimic,nu imi mai aminteam ce scrisesem pe acolo :)) siii erau cateva "barfitoare" din acelea care isi pierd timpul prin fata blocului care vorbeau ca a cazut basmul la romana,pfoai,ce ar fi sa cada tocmai asta ? :> Harap-Alb here i come <3
Ohh,gata...sa trecem la blog acum,pai astazi incep o noua sectiune,si anume <La cinema> ,eu o sa va prezint ce filme au aparut recent,si in general o sa discutam despre filmele noastre preferate in cadrul acestui post specific,care va aparea in fiecare duminica ! Va place ideea ? :) 


Filmul Saptamanii <3

El este Madagascar 3,uuu,interesant,eu cel putin,sunt un fan al animatiilor,voua va plac ?


Printre noile aparitii se mai numara si : Ice Age 4 - da,da tot animatie <3,Rock of Ages,Iron Sky,
Abraham Lincoln - Vanatoarea de Vampiri.Daaa,vreau sa le vad si eu,dar mai intai pe lista mea de Must Watch sunt urmatoarele :

1- Snow White and the Huntsman (Charlize Theron,Kirsten Stewart...mai e nevoie sa zic ceva ? )
<<<

2- American Reunion - Placinta Americana...oh daa !!!
>>>














3- The Avengers,am auzit ca e bestial filmul acesta,voi l-ati vazut ? :)



Sii,ultimul film pe care l-am vazut eu,hmm,pai a fost Piranha 3DD,pur si simplu mi-am pierdut timpul cu filmul asta,vechea poveste,niste "pestisori" piranha,intra in reteaua de apa a unei pisicine private si la deschidere incep sa se "joace" cu omenii de pe acolo...a fost bleahh,si nu merita decat nota 1,prima parte a fost mai frumoasa,dar acum,penibila,unele scene prea xxx.Deci daca vroiati sa il urmariti,mai bine nu :) 


21 de comentarii:

emy spunea...

Le-am vazut pe toate :d

Clau spunea...

mhm <3

Ana Naghi spunea...

primele 2...

v_tina spunea...

Am vazut si eu Alba ca Zapada si mi a placut. Dar in acelasi timp sunt multe secvente asemanatoare cu Twilight.

Unknown spunea...

Si eu am vazut SWATH si chiar mi-a placut. Imi place noua sectiune. Abia mai vedem si noi ce e nou la cinema.
Apropo, stiu cum e sa te incurci in toate ciudateniile alea la romana. Eu tocmai am terminat cu capacitatea si sincer, cu 2 zile ininte abia mai faceam diferenta intre basm, nuvela, fabula si Goe cu Iarna, caini, catei, boi si mai stiu eu ce. Bafta la bac!

Clau spunea...

exact,ii incurc de tot,nu mai stiu care din ce nuvela/roman face parte :)) eh,vad maine ce va fi.Mersi :*

cassady spunea...

daca esti un fan al lecturii n-o sa ai probleme la romana, bafta. CAt priveste filmele si eu vreau sa vad American Pie - reuniunea cred ca o as fie faina

Clau spunea...

thx Cassady,si bun venit pe blogul meu <3

CCAM spunea...

Mult succes maine si poimaine si raspoimaine si cand mai e bacu'!!

Clau spunea...

mersii :D

Ştefana Alexandra spunea...

Mult succes săptămâna viitoare la BAC! >:D<
Eu nu ma văzut nici măcar unul din filmele Madagascar:-" Şi nici Ice Age, dar ma văzut Toy Story:>
Dacă nu ar juca Kristen Stewart ar fi aşa un film genial :)) O să mă uit de acasă zic eu:-?
Şi spre ruşinea mea nici The Avengers nu am văzut, deşi e cel mai tare film al momentului, cred că pur şi simplu nu sunt eu cu filmele:))

Sabryy spunea...

buna noua idee cu filme :)
ar fi tare daca am vedea si niste recenzii la filmele astea :) asa am stii si noi care-s bune si la care nu merita sa mergem.
Off, si orice ati face, nu mergeti la Iron Sky. e de tot...biiiip. :))

black angel spunea...

Am vazut aceaste filme,au fost dragute:)

Cipryan spunea...

Abia astept sa vad Madagascar 3 si Ice Age 4.Cat despre American Reunion , l-am vazut si e super-tare , chiar mi-a fost dor acei nebuni.Iar despre Pirahna 3DD a fost groaznic.Primul film a fost chiar interesant si a meritat urmarit , dar al doilea a fost cu adevarat jalnic.Mai mult a fost parodie decat film thriller/horror.Mai ales cu David Hasselhoff care alerga in slo-mo si cu grasul ala care si-o baga oriunde =)) , sincer a fost mai mult comedie...nu a meritat deloc.

-D- spunea...

La cinema la mine este weekend-u asta Amierican Pie:))
Ma bate gandul:))))Chiar daca l.am vazut la pc , parca nu e aceeasi poveste la cinema

Deathnote spunea...

Madagascar 3 e singurul pe care vreau sa-l vad :D The Avengers am vazut deja...

Kaiyo Aino spunea...

The Avengers e intereasant,Toate pe care le-ai prezentat sunt filme bune, dar eu abia astept sa-l vad pe Snow White and the HOuntsman

Anonim spunea...

abia astept sa ma uit la snow white and the hountsman

giorgiana spunea...

am vazut the snow white...mai slabut filmul decat ma asteptam..si as vrea sa vad madagascar impreuna cu fetita mea, am rade pe cinste

llory spunea...

Am vazut Snow White (Kirsten Stewart, sincer, putea sa joace putin mai bine) si The Avengers, American Pie as vrea sa`l vad, le`am vazut pe toate din serie, mi`au placut la nebunie si sper sa se ridice la asteptarile mele :D
Cat despre Madagascar, mi`ar place sa`l vad, dar am o problema, mi`e cam frica de pinguini (stiu, suna ciudat :D)... Asa ca am incercat sa`l evit :))

Mihaela spunea...

As vrea sa vad American Pie,restul nu prea ma atrag:)