marți, 3 iulie 2012

Interviu - Anna Sheehan

Hi :) Am revenit cu un nou interviu pe care i l-am luat autoarei Anna Sheehan,a carei carte numita A long,long sleep va fi publicata in luna august in strainatate.Cum v-am obisnuit aveti mai jos atat interviul cat si prezentarea cartii ! Enjoy !!!






  Rosalinda Fitztroy a dormit timp de 62 de ani,pana cand este trezita de un sarut ...                 

Inchisa intr-un subsol uitat de lume,lui Rose ii este indusa starea de somn prin intermediul unui gaz chimic.Tanara de 16 ani,a dormit timp de 62 de ani,timp in care s-au petrecut o groaza de lucruri rele,mii de oameni au murit,dar acum lucrurile s-au schimbat,nimic nu mai este asa cum stia ea.


Acum parintii ei si prima dragoste sunt morti de mult timp - iar trezirea ei va face ca toata lumea sa o priveasca ca pe o fiinta ciudata,ca pe o amenintare.

Disperata sa lase trecutul deoparte ,Rose se indragosteste de baiatul care a sarutat-o si a trezit-o din somn,si spera ca va fi ajutata de el sa inceapa o noua viata.Dar atunci cand o amenintare ii pune in pericol viata,Rose trebuie sa isi infrunte fantomele trecutului cu ochii deschisi-sau risca sa nu mai vada viitorul.


1. In primul rand spune-ne ceva despre tine !
Nu sunt o persoana foarte interesanta.Personajele din cartile mele sunt mult mai interesante decat mine.Pentru cei care doresc sa stie : locuiesc la o ferma in Oregon,USA.Mama este doctor,iar eu traiesc impreuna cu fiica mea.Datorita costurilor ridicate pe care le-a prezentat facultatea,am decis sa nu mai aplic si pentru master.


2. Cum ai decis sa te apuci sa scrii ? A fost dragoste la prima vedere ?
Nu.Intotdeauna am iubit cartile,am invatat sa citesc la 3 ani,dar scrisul mult mai tarziu.Pot spune ca odata ce ma apuc de o poveste,nu ma las pana nu o termin.


3. Descrie-te in 3 cuvinte :)
Sa ma descriu pe mine : studiu in contradictii ...sa descriu cartea mea : Frumoasa adormita il intalneste pe Terminator.


4. Ce alt talent mai ai ?
Cant in jurul focurilor de tabara,deasemenea cant si la harpa :).Imi place sa pictez,sa cos haine,sa creez arta din orice lucru neinsemnat.


5. Care este cea mai grea parte din procesul de scriere a unei carti ?
Ohh,rescrierea ei.E destul de usor sa dezvolti o idee si sa o transformi intr-o poveste.Nu este greu nici sa transformi povestea in ceva usor de citit,dar cand vine vorba de editat,de stabilit capitolele,de a stabili noi sectiuni...atunci incepe greul.


6. Poti spune ceva despre urmatoarea carte pe care vrei sa o scrii ?
Ohh,am scris atat de multe carti,care nu au fost publicate...Incerc sa creez o poveste bazata pe asa-numitele "povesti cu zane" - Hansel si Gretel,Frumoasa si Bestia,Frumoasa Adormita-poveste care m-a inspirat in procesul de creatie al cartii mele - A long,long sleep :)


7- A fost greu sa alegi coperta ? Dar numele ?
Nu eu m-am ocupat de alegerea copertii,desi am avut un cuvant de spus cu privire la cea pentru USA,in general aceasta decizie este luata de editura.Cat despre numele cartii,pai ideea mi-a venit in timp ce cautam un poem despre somn,pe care sa il asez la inceputul cartii,si am gasit un poem dragut al unei autoare americane pe nume Emily Dickinson.Poemul parea sa se refere la Frumoasa Adormita,lucru care a fost genial,si s-a potrivit perfect personajelor si povestii.


9. Lasa un mesaj pentru cititorii blogului :)
Alearga dupa visele tale.Cand le prinzi,ai grija sa te tii de ele cat mai strans,pentru ca ele vor incerca din nou sa fuga...





11 comentarii:

Sabryy spunea...

Superb mesajul de la sfarsit...frumoasa carte ai gasit si tu, Clau :x Doamnee, ce as da sa citesc cartea!

emy spunea...

Cel mai mult imi plac mesajele de sfarsit >:D<

Unknown spunea...

Asa-mi plac interviurile cu scriitorii. Este grozav sa vezi ce gandesc ei. Mesajul de la final a fost superb. Este genul care te face sa ti-l amintesti si sa te gandesti la el in fiecare seara.

Ana Naghi spunea...

da,tipa asta e o artista desavarsita,creeaza din orice!super interviu si intr-adevar,superb mesajul catre cititori!

black angel spunea...

Descrierea carti ma intriga,nu am mai auzit de o astfel de situatie:)
Imi place;)
Felicitari pentru interviu!!
Mesajul autoarei pentru cititori este genial:)

-D- spunea...

Sunt foarte frumoase raspunsurile.
A invatat sa citeasca la 3 ani, asta da realizare

Georgiana spunea...

In primul rand povestea este foarte frumoasa, nu am mai citit nici o carte asa.
Felicitari pentru inverviu, imi place felul in care a raspuns autoarea.

Alex spunea...

foarte frumoasa cartea ,chiar merita .

Timea spunea...

o carte de milioane,recomand tuturor LIKE!!!:)

veronica picioroaga spunea...

superb mesajul de la sfarsit! ar trebui cu totii sa ne agatam de vise..pacat ca multi dintre noi nici nu mai viseaza macar. Bravo ptr interviu, foarte placut de citit!

Ştefana Alexandra spunea...

Descrierea cărţii sună foarte bine, îămi aduce puţin aminte de fumoasăs adormită, e ceva asemănător, deşi una a fost înţepată şi una a fost intoxicată.
Aş fir vrut şi eu să pot citi la 3 ani :))
Cântă la harpă? Foarte tare!
Eu aş vrea să pot face prorpia mea copertă pentru carte, nu să o facă altcineva...