Dadada,de cand zic ca o sa postez recenzia acestei carti,damn.Pai gata,ea este aici :)
Eh,uitati recenzia mai jos:) Sper sa va placa xD.

The Dark Light
-Sara Walsh-
-482 pagini-
Data publicare : 28 august 2012
Pai,pai cartea a fost geniala,stiu ca o spun des in ultima vreme,dar ce pot face cand apar numai carti geniale.Hua,nici nu mai pot alege o carte favorita,acum sunt prea multeee <3

In centrul povestii o avem pe tanara Mia din orasul Crownsville,care traieste impreuna cu unchiul sau betiv-Pete si fratele "vitreg" numit Jay.Cartea incepe destul de "normal" si aici ma refer la actiune,nimic fantasy momentan,Mia lucreaza la un restaurant,iese cu prietenii,isi face planuri pentru bal si multe alte lucruri obisnuite pentru o adolescenta.Dar asta se intampla pana cand apare un tip nou la scoala,Sol,de care Mia pare fascinata,nu doar de frumusetea lui,ci si de tatuajul pe care il are pe spate,acelasi tatuaj pe care si fratele ei Jay il are pe picior...Ea incearca sa afle de unde provine acest tatuaj,si curand va obtine toate raspunsurile pe care si le doreste.Numai ca...
------------------------------------
...in oras se intampla lucruri ciudate,cativa baieti de la scoala lui Jay au inceput sa dispara in mod misterios,iar politia se pare ca nu poate rezolva misterul.Mia incepe sa banuiasca ca Sol ar avea o legatura cu aceste disparitii,dar curand isi va da seama ca nu este asa.Acum trecem in planul al 2-lea al cartii,intr-o seara fratele Miei dispare,numai ca Mia vede modul in care se intampla acest lucru,intra intr-o sfera luminoasa care se afla chiar in spatele casei lor.Mia impreuna cu Sol vor porni in cautarea lui Jay,vor intra intr-o alta lume,de care ea nu stia ca exista,locul unde a fost dus Jay.Aici apar si restul personajelor,Delane,prietenul lui Sol,frumoasa Vermillion care isi poate schimba trupul,un shape-shifter <3,ha,avea o "garderoba" plina cu oameni in care se putea "imbraca",de asemenea apare si tatal ei.Ajutata de cei patru Mia este hotarata sa il aduca pe Jay acasa in Crownsville,dar drumul lor se va dovedi destul de periculos.Sunt tot felul de creaturi,dracusori ai visurilor,sunt cam 1000 de rase de oameni,fiecare avand o trasatura caracteristica.Obiectul necesar pentru intoarcerea lor acasa este un colier numit Solleneta,pe care Mia l-a pierdut si vor trebui sa il recupereze si pe acesta in "misiunea" lor de a-l salva pe Jay.Sunt multe pericole la orice pas,iar misterul este prezent pagina dupa pagina.Vor reusi ei sa-si indeplineasca scopul ?! sau Mia va ramane captiva in cealalta lume ?!
                      -------------------------------------------

Mi-a placut foarte mult cartea,chiar mi-as dori o continuare,dar se pare ca autoarea nu are asa ceva in plan.Mia este eroina noastra,la inceput e mai neindemanatica dar cu timpul se va dovedi foarte priceputa.Sol este si el un personaj cheie,ajunge in Crownsville tocmai pentru a o proteja pe Mia,dar curand,curand,sentimentele par sa iasa la iveala,uhh,trebuia sa zic asta ?:)) In fine...Sol devine al naibii de gelos pe prietenul sau Delane,la fel si Mia,este geloasa pe Vermillon,ce sa mai,true love <3.Personajul meu favorit a fooostt Vermillion,dafuq i'm a shape-shifter :)))
Sara a facut o treaba foarte buna,modul in care a scris-o,si aici ma refer la dialoguri,careee sunt foarte multe,a fost ceva ce mie mi-a placut foarte mult,pentru ca am avut ocazia sa cunosc mai bine personajele,persoanje care sunt caracterizate foarte bine,detaliat,nimeni nu a fost lasat deoparte :) The Dark Light a fost o carte  care mi-a placut foarte mult,si v-o recomand si voua din suflet.Thanks Sara <3!