luni, 10 septembrie 2012

Castigator 7d giveaway !

Update : ne cerem scuze,am gresit putin la extragere,in loc de 100 am pus 31,numarul de concurenti inscrisi.
Mii de scuze :)

Hei,a venit vremea sa anuntam castigatorul concursului pe care il organizez impreuna cu Emy de pe 
blogul From Dawn To Dusk.Ne scuzati ca nu am postat mai devreme,dar Emy a fost la tara si - no net - deci 
a trebuit sa asteptam sa ajunga acasa
-------------------------------

Pai au fost 31 de intrari valide,dar concursul acesta a avut si o parte mai putin buna,adica unii au comentat cum au vrut ei,am spus sa nu alegeti aceleasi numere,noi am auzit,am spus sa postati pe ambele bloguri,iar nu ati tinut cont de asta,unii chiar si-au ales cate un numar pentru fiecare blog.Sorry guys,dar nu mai merge asa,
regulile au fost destul de simple,macar tineti si voi cont de ele data viitoare...
In total au fost 31 inscrisi corect sa zicem...


Deci norocosul este nr. 20.Felicitari,ai castigat cartea The Sandcastle Girls :)
Aveti aici lista cu cei inscrisi : participanti
Rugam castigatorul sa ne trimita un mail la dizzy.clouds@yahoo.com cu datele personale si adresa. ^_^



8 comentarii:

Andreea spunea...

Felicitari castigatoarei.Poate data viitoare am mai mult noroc.

Alessa spunea...

Felicitari. Dar nu inteleg ceva. Ati pus la numar maxim 31.. si cei care aveau numar peste 31 nu au avut nici o sansa de castig. :-?

Andreeea spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Andreeea spunea...

Felicitari! :)

Clau spunea...

va rugam sa ne scuzati,am gresit la extragere,am pus numarul de concurenti inscrisi in loc de numarul maxim,adica 100-am facut extragerea din nou si am ales o noua castigatoare

Andreeea spunea...

Vaaai ce aproape eram. Eu am avut 63 :)) Asta e, felicitari castigatoarei.

Teodora T. spunea...

mda eu aveam 60...
oricum nu e prea corect fiindca trebuia sa punem un numar de la 1 la 100... deci extragerea trebuia facuta in functie de nr. (1-100), ci nu de nr. participantilor..

Clau spunea...

Teodora,tu ai castigat :) trimite datele tale la book.whisperer@yahoo.com