marți, 25 septembrie 2012

In my mail :)

Hei,ce faceti ?:) Eu tocmai am terminat acum cateva minute de citit cartea The Dark Light,care a fost
awesooomee <3,chiar daca a avut 500 de pagini.Cred ca maine o sa postez si recenzia !
Am mai primit si eu cateva chestii de la posta,printre care se numara : swaguri + cartea Poltergeeks :)
Aveti cateva poze mai jos ! 
Poate ne mai auzim seara.Bye ^_^ 
------------------------------------------------



Btw - astazi este ultima zi cand va puteti inscrie la concursul Libris :) - link !
Maine voi anunta castigatorul.Bafta tuturor !


4 comentarii:

rosia_lady spunea...

wow cate primesti,, esti foarte norocoasa :).

emy spunea...

@Rosia, e baiat :o3 .
Frumoasa cartea <3

Clau spunea...

dadada :)),sunt baiat :o3
thankx emy :*

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Prima oară când te-am văzut pe blogul lui Emy, şi eu credeam că eşti fată :)) Lectură plăcută şi să te bucuri de swaguri <3