miercuri, 10 aprilie 2013

New in my bookshelf


Hei hei hei
Cam bate vantul pe aici si noi chiar vrem sa ne cerem scuze da' avem timpu' limitat si cartile incep sa se citeasca din ce in ce mai greu.
Azi as vrea totusi sa va arat ce mi-am cumparat de la anticariatul sufletului meu, loc unde mi-as cheltui banii daca vreo mostenire ar aparea :)).
Mi-am achizitionat cartea O zi din sapte despre care am auzit foarte multe lucruri bune si chiar voiam sa va intreb adca a citit-o careva dintre voi, si daca da care este parerea voastra despre aceasta.
Pana la postarea viitoare: enjoy reading !!!



6 comentarii:

Sandy spunea...

Nu am citit cartea, dar e pe lista mea inca de anul trecut. Nu pot sa cred ca ai gasit-o la anticariat! cred ca ar trebui sa merg mai des pe acolo.. cam cat ai dat pe ea? :))
^.^

Duduş spunea...

Pai e un mega anticariat unde gasesc toate titlurile noi, la niste preturi de nimic.. asta a fost 12 lei!!!!
Nici eu nu prea trecem prin anticariate, dar am descoperit ca poti gasi mici comori pe acolo

Sandy spunea...

Ce tare! :D Cu siguranta o sa merg saptamana viitoare sa vad daca gasesc si eu ceva la anticariatul de langa scoala.

Sandy spunea...

A, si lectura placuta! Astept recenzia ta :)

Duduş spunea...

Iti multumesc >:D< cu siguranta vei gasi ceva daca vei cauta cu atentie!

Bianca spunea...

Nu am citit-o,dar judecand dupa titlu pare destul de interesanta :D
Lectura placuta!:)