joi, 9 mai 2013

Ca dupa Paste

Hristos a inviat, people!
Cred ca toti ati fost ocupati cu pregatirile pentru Paste, sau unii mai norocosi poate a-ti vizitat marea pentru prima data ( sa stiti ca sung geloasa! )
Tare am vrea sa stim cum a decurs aceasta mini vacanta pentru voi!
Eu una am petrecut Pastele impreuna cu familia iar seara cu cativa prieteni la o limonada pentru ca este atat de cald si de frumos !

Dar cea mai buna parte a acestei sarbatori a fost ca am avut posibilitatea de a-mi face singura :)) un minunat cadou si anume 3 dintre volumele seriei Fetele Gallager(unul il aveam deja)


Arsa de vie mi-a fost trimisa pentru a o recenza pe un alt blog pe care scriu si este cu siguranta o carte pe care v-o recomand

Si ultima dar nu cea din urma, E usor sa te iubesc, o carte pe care mi-o doresc de foarte mult timp !


Sper ca ati petrecut frumos alaturi de cei la care tineti si abia astept sa aud povestile voastre
Take care, guys !

3 comentarii:

natașa spunea...

Lectură plăcută!

Unknown spunea...

Adevărat a înviat !
Niște cărți atât de frumoase ! :o
Prima serie de cărți mi-o doresc și eu, abia aștept să-ți citesc recenzia ca să știu dacă merită sau nu :) .
Cartea de la Epica o am, am citit-o și e foarte frumoasă ! :3

Bianca spunea...

Şi eu am petrecut tot în familie:).
Super cărţile!:D
Lectură frumoasă!