vineri, 8 februarie 2013

In my mail :)

Hey !
Ce mai faceți ?
Eu tocmai am venit de la poștă unde
am stat o groază de timp,ca apoi
să realizez că tanti de la poștă mi-a dat alt colet !
Fuuuuuuuuuuu....
Bine ca am vazut dupa câteva minute și m-am
întors la ea să îmi dea coletul meu :))
----------------
Păi am primit la schimb următoarele cărți :-

- Academia Vampirilor vol 1
- Jurnalele lui Stefan
- Maximum Ride #1


Am făcut schimb cu următoarele persoane :

- Zincă Alexandra ( Niahara )
- Monica Vlad - ( Amina Black
^^ Deci recomand în caz că doriți să faceți schimb de cărți cu ele ^^
-------------------
Și am adăugat această pagină la mine pe blog
unde puteți găsi ce cărti am de vânzare/schimb - http://bo0kwhisperer.blogspot.ro/p/carti.html

La final, vă las cu o melodie care îmi place mult *_*
Enjoy !!!



4 comentarii:

Naga spunea...

Nu-mi place deloc seria Vampire Diaries, serialul este cu mult mai bun... Si abia astept sa incep si eu Academia Vampirilor <3
Lectura placuta! :)

Ella

meduza spunea...

Bine ca ti-ai dat seama la timp :) Frumoase carti :) Lectura placuta! :)

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Eu am citit Jurnalele lui Stefan si mi-au placut mai mult decat JV ^^ Iar Academia Vampirilor e cea mai awesome serie posibila. Sa nu te lasi pacalit de primul volum.
Ai vazuuut? Sezonul 3 AHS o sa fie cu un ciiirc <3

Clau spunea...

mulţumescc >:d<
Un circ :o unde?când? Cât de tareee <3