marți, 29 ianuarie 2013

In my mail :)

LE : În cursul acestei zile voi posta un concurs,deci fiți pe fază !
--------------------

Hey !
Ce faceți ?:)
Mai jos o să vă prezint câteva
cărți pe care le-am primit/câștigat în ultimul timp.
------------

- Maximum Ride #2 - câștigată pe blogul Aayodelia
- Magie de doi bani - câștigată pe blogul Walking-on-letters
Mulțumeescc <3 !


- Deadwood - și Knight Awakened primite pentru recenzie :)
-----------------

Am terminat și volumul 2 din Maximum Ride, voi posta recenzia
zilele acestea, și cred că o să încep Magie de doi bani :)
Voi ce ați mai primit/câștigat ?

3 comentarii:

Ralu spunea...

Felicitări și lectură plăcută! :)

Anonim spunea...

Deadwood are o coperta frumoasa, cei doi parca ar fi Hansel si Gretel!

Unknown spunea...

Lectură plăcută ! ^ ^
Sunt așa de drăguțe toate !
Cel mai mult cred că mă încântă ”Magie de 2 bani” :) . Pare foarte interesantă .
Eu , singura carte câștigată la viața mea a fost ”Spulberă-mă” :) .