duminică, 24 iunie 2012

In pregatire la Leda :)

Later edit : In seara aceasta voi organiza un concurs fulger cu 3 carti in format e-book : Hippocampus , Lost  si Shadow Sight ! Primul care lasa comentariu isi alege ce carte vrea,la fel si nr 2,iar cel de-al 3-lea comentariu castiga cartea ramasa :) Hope you like it !

Leda s-a gandit sa ne faca o surpriza in aceasta zi de duminica.Cea de-a doua carte din seria EVE,numita Sacrificiul este in curs de traducere si va aparea la pretul de 34.90 lei,probabil la precomanda va fi mai ieftina :) Eu inca nu am citit primul volum, voi ? :D

IUBIRE, AVENTURĂ ŞI SACRIFICIU ÎNTR-O LUME DEVASTATĂ
Pentru prima oară de când a evadat de la Şcoală, Eve şi-a găsit pacea.

Locuieşte în Califia, un paradis pentru femei, la adăpost de soarta îngrozitoare care le aşteaptă pe orfanele Noii Americi. Dar siguranţa ei are un preţ: a fost obligată să-l abandoneze pe Caleb, singur şi rănit, la porţile oraşului. Când aude că acesta se află în pericol, încearcă să-l salveze, însă e prinsă şi dusă în Oraşul de Nisip, capitala Noii Americi.
Captivă între zidurile Oraşului, Eve descoperă un secret cumplit despre trecutul ei şi e forţată să se confrunte cu o crudă realitate. Aflând că iubitul ei este în viaţă, ea încearcă să evadeze pentru a fi împreună – însă consecinţele ar putea fi tragice. Şi atunci, trebuie să facă o alegere disperată, altminteri riscă să-l piardă pe Caleb pentru totdeauna.


NARAŢIUNEA ANTRENANTĂ, POVESTEA ROMANTICĂ ŞI FINALUL TULBURĂTOR
SUNT TOT ATÂTEA MOTIVE PENTRU CITITORI SĂ AŞTEPTE CU NERĂBDARE URMĂTORUL VOLUM AL SERIEI!


4 comentarii:

-D- spunea...

Nici eu nu am citit primul volum, dar sunt convinsa ca persoanele care deja au primul volum vor fi super fericite la auzule vestii:>

Ştefana Alexandra spunea...

Nici eu nu am citit primul volum, deşi mi-aş fi dorit foarte tare să o fi făcut. adică am auzit că e destul de ok prima carte, doar că nu am avut fonduri să o cumpăr ;)) Oricum dacă apare şi al doilea volum e mult mai probabil să el cumpăr împreună.

Ana Naghi spunea...

ma incita ideea de final tulburator,e altceva

black angel spunea...

Nici eu nu am citi primul volum dar sper sa am ocazia sa-l citesc la vara....