marți, 26 iunie 2012

Dictionar de vise :)

Hei,ce faceti ? :) Astazi m-am gandit ca ar fi vremea sa stam putin de vorba,ce ziceti ? Ah da in primul rand,guess what :-? daaa,am 9 concurenti la concursul de fidelitate,record absolut,sii daca v-ati inscris ma astept sa fiti si activi,cateva persoane doar s-au inscris si atat :( ...acum sa trecem la vorbarie >>>
------------------------------------------------------
 Pai ma cam framanta de mult timp aceasta tema si anume visele > pana la urma ce sunt visele cu adevarat,miciuni,lucruri care nu se vor intampla niciodata,amagiri sau ce ? Problema e ca eu visez muuult,foarte mult daca pot spune asa,cam la 2 zile imposibil sa nu visez ceva.Si nu stiu ce ar trebui sa insemne asta :-? Calatorim in alta dimensiune atunci cand dormim sau cum ? Pur si simplu este ceva ce nu pot explica,pentru ca mhm,cateodata visezi asa de frumos,incat nu iti vine sa te trezesti din somn,zici ca oau,chiar traiesti in momentul acela,ca esti acolo,iar apoi cand te trezesti > What the hell,s-a terminat,chiar credeam ca e real,stiti sentimentul,nuu ? :)) 

As vrea sa existe ceva prin care sa imi pot inregistra video visele,oare cat de taree ar fi asta 8-> Oh daa,aseara am avut un visss foarte,dar foarte ciudat,eram cu cativa prieteni prin parc,nu stiu unde,locul nu mi se parea cunoscut,va zic de la inceput,visul a fost cam macabru :)) asa,si cum stateam noi pe o banca pe acolo,langa noi se afla un magazin,sau cum se poate numi :-? , un magazin de articole funerare,daa,cum suna !
Cateva coroane de flori pe acolo,sicrie :)) ce sa mai...era atat de bleah.Si in fata magazinului statea vanzatoarea,asezata langa toate obiectele alea sinistre si citea dintr-o revista,eh in timpul asta vedeam cum capacul de la un sicriu incepea sa se miste...omfg,eram toti atat de speriati,ne-am dus la acea tanti,si i-am spus hei,se misca ala,la inceput nu ne-a crezut,dar apoi a vazut cu ochii ei,si s-a speriat si ea atat de tare incat a fugit de acolo...dupa care m-am trezit asa dintr-o data.Ce naiba se intampla,am ajuns sa visez sicrie :)) mda,nu visez numai lucruri asa de tampite ! de cele mai multe ori visele mele sunnt foarte frumoase :x <3,sii o sa vi le povestesc si voua,daca vreti :!
Voi ce visati ? ce credeti ca sunt visele cu adevarat ? Astept opiniile voastre pe aici !


13 comentarii:

Ştefana Alexandra spunea...

Deobicei nu îmia duc mainte ce visez, iar când visez ceva şi chiar îmi amintesc ori cad în gol şi mă trezesc în mijlocul nopţii că sunt total în altă poziţie faţă de cum m-am culcat, ori e ceva banal, dar îmi aduc aminte că am visat odată că eram în spital şi cică eram pe maorte, iar eu trimiteam e-mailuri prietenilor şi alte chetsii, foarte aiurea :))
Deobicei visele sunt exact inver faţă de ceea ce par. Adică chestiile bune sunt de fapt rele şi invers.
Eu cred că atunci când visezi subconştietul îţi transmite un mesaj, îţi aminteşte de ceva sau îţi spune ce te frământă, eu aşa cred că funcţionează toată treaba, e un canal între tine şi ceea ce vrei să asunzi, ceea ce vrei cu adevărat sau alte lucruri în genul acestora.
Ai căutat să vezi cum ar putea fi interpretat visul tău? Uite ce am găsit: "- imaginea sicriului apare in mod frecvent. Cel care viseaza se vede pe el insusi inauntru de unde distinge pe unui dintre membri familiei. Din acest vis se desprind doua mesaje: subiectul abordeaza o faza de profunda schimbare sau trebuie convins ca moartea nu este decat o trecere catre o noua viata."
Mie mi se par foarte amuzante interpretările astea ;))

Clau spunea...

oau,chiar am dat peste un site adineauri,cu interpretari de vise,dar nu stiu ce m-a retinut sa nu caut :)) mai mult ca sigur ma regasesc in faza profunda de schimbare :)) interesanta opinia ta despre vise :> trimiteai mailuri pe patul de moarte,cat de tareee <3

Ştefana Alexandra spunea...

Ştiu! Adică aş vrea să fiu anunţată din timp: "Hei, tu! Vezi că mâine mori!" Ca să pot să trimit e-mailuri să-mi aranjez ultimele lucruri înainte să plec, dar lucrurile astea nu se întâmplă în viaţa reală;))

-D- spunea...

Cum la fiecare dezbatere sunt doua tabere pro si contra eu sunt in tabara Pro yeey!party party:))
Umm poate o sa fiu contrazisa si considerata debila, dar .. eu una nu cred in totalitate in stiinta (poate firea mea, si personalitatea sunt de vina) adica da sunt unele lucruri care pot fi explicate dar ...unele e mai bine sa ramana asa un mister total.
Am auzit de exemplu de la un prof de psihologie ca manacarea influnteaza visele sau filmele vizionate....uneori nu e asa,offff pot fi spuse atatea despre vise:))...multe multee

Clau spunea...

mancarea influenteaza visele :)) never,dar filmele,mda,influenteaza intr-un fel :> mrrr

Ştefana Alexandra spunea...

De ce nu? adică e posibil ca mâncarea să influenţeze visele :)) Eu spre exemplu dacă mănânc ceva ce nu-mi place seara sau mi-a căzut rău mâncarea cd de ep o stâncă sau dintr-un copac, în general cad :)). filmele nici nu mai spun, ştiu că îtr-una n de Revelion s-a dat Spiderman pe ProTV, în seara aia am visat că sunt urmărită de Spiderman în costumul ăla negru :)) şi nu pot spune că eram mică...

emy spunea...

Visez tot timpul.Deseori visul e super la inceput,apoi e groaznic.Cateodata chair ma trezesc in mijlocul noptii :| .Dar cateodata ,subconstientul meu creeaza un vis din ala din care nu mai vrei sa iesi niciodata <3.
dupa cate stiu eu,2-3 minute viseaza un om in medie,pe noapte. Destul de ciudat .

Clau spunea...

spiderman :)) eh,pe asta nu l-am visat niciodata > @EEmy <3,mda simti ca ai nimerit in visul perfect si cand colo se termina ataaat de repede :)) ohh :*

Ana Naghi spunea...

eu nu prea mai visez in ultima vreme,sunt prea obosita,poate,dar visam des ape,trenuri...vise ciudate,oricum

black angel spunea...

Eu visez foarte rar noaptea dar daca atipesc la pranz este aproape imposibil sa nu visez....amuzanta chestie,visez anumite lucruri care chiar se petrec...in legarura cu scoala de obicei,unde ma stresez foarte tare...sau daca vad vreun film mi se intampla sa visez anumite paersonaje....sau intamplari....
Cu toate acestea eu nu prea cred in vise...

Unknown spunea...

Multe vise le uit cand ma trezesc sau in decursul unei zile, dar sunt unele pe care mi le amintesc ani de-a randul. Cele mai ciudate sunt acelea care mi se intampla a doua zi. Aici intra visul cu nota la olimpiada de engleza care s-a intamplat intocmai (deci pot spune ca am ramas masca atunci cand am vazut punctajul, avand in vedere ca il visasem cu o seara in urma) dar si cel cu nota la teza la romana (aici am rtat cu 0,05 sutimi :)) si altele. Pentru mine visele sunt un mod de evadare din realitate.
Este interesant totusi cum filmele influenteaza visele (dupa un film cu dragoni tata s-a visat toata seara alergat de un dragon =))

Sabryy spunea...

Euu sunt atat de nauca incat ajung uneori sa ma intreb " mai, chiar am visat asta, sau s-a intamplat cu adevarat? " :)) Adica visele par atat de reale in mintea mea si in somn incat nu-mi dau seama daca sunt vise sau sunt actiunile mele din timpul zile...eh, in fine, nu cred ca ma intelege nimeeni :))

bravo Clau, mi-as dori eu sa visez ceva ce ma sperie...de cand imi doresc si eu un vis horror?!!? :)) lol, sunt ciudata ;)

Oana spunea...

Si eu mi-as dori sa pot inregistra anumite vise, insa pe altele as vrea sa le uit de indata ce deschid ochii.