sâmbătă, 1 decembrie 2012

Viața ca o țeapă :)

LE : Am și eu o întrebare..Cum vă apare pagina blogului meu ?
La mine pe pc se vede exact cum ar trebui,dar pe laptop se vede altfel imaginea din
background,adică e mai sus decât trebuie.

Hei,ce faceți ?:)
Pai eu stau,pierd timpul,am citit de dimineață 50 de pagini din 
cartea pe care am primit-o ieri de la Emy :o3,și wow,e așa de tare,adică conține o
groază de situații în care ne regăsim mai mereu,astăzi o să vă prezint primul motiv,
în total cartea este împarțită în 10 astfel de motive.
--------------------
Daar mai întai aș vrea să spun și eu câteva cuvinte despre ziua de azi,sincer
pentru mine e o zi ca oricare alta,adică în ce constă ziua asta ?! 
Să stăm la coadă să ne dea aștia sarmale și țuică? Am aprins tv din greșeală și am dat
peste știrea asta...Serios?asta înseamnă sărbătoare adevarată? De ce nu este la noi ca 
și la americani,la ei este așa de tare,4 iulie - o zi așa deosebită,nu aș fi ratat-o pentru nimic,dar aici
la noi 1 decembrie,hmm...ce facem în ziua asta? Chiar nu am idee,sigur este țara mea,îmi place
că m-am născut aici,pentru că aici mi-am întalnit prietenii,dar în rest chiar nu am de ce sa fiu 
mândru,țara asta nu prea are nimic de oferit,m-am săturat de atâta politica și ipocrizie pâna peste
cap.Cam asta e ziua de azi - o mare campanie electorală,de parcă nu știam că sunt alegeri,
deștepții aștia din orașul nostru au pus un banner gigantic cu niște fraieri pe care ar trebui 
sa îi votez,daa,sigur...nu mă mai duc la vot nici de nebun.
Chiar că viața e o țeapă,cum zice și titlul cărții,dar nu prea ne dăm seama de asta...
Ok,eu nu sărbătoresc ziua asta în nici un fel :)
Whateveer,să revenim la altele...
----------------
Am făăcut un micuuuț video să vă arăt carteaaa,nu știu ce problemă am
cu sunetul,dar o să îi dau eu de cap :)) Oook,să nu râdeți,de obicei sunt amuzaant rău,
da,da, și aici am facut-o :)) Sper sa fac în curând un video mai luung -_- !



După cum am zis,începem cu motivul 1,care sună cam așa :
~ Îți risipești puterea ? ~
Vor fi câteva citate,care mie mi s-au rămas mie în minte și mi s-au părut a fi foarte adevărate,
pentru moment doar o sa vi le prezint,iar când voi termina cartea voi face o recenzie cu ce 
am învățat eu din ea :) 

"Dacă la un moment dat te îndrăgostești nebunește de cineva,idealizând prea mult pe cineva,ajungi să-ți
calci în picioare calitățile și respectul de sine.Astăzi când domnișorul X sau domnișoara Y îți zâmbește te 
simți în al noulea cer.A doua zi nici nu se mai uită la tine și înduri chinurile iadului.Să fie asta 
interrelaționare ? Nu faci decât sa-ți ambalezi sufletul într-un pachețel și să-l dai cuiva pe care nici măcar 
nu-l cunoști,și să-i spui "Fă ce vrei cu el" 

"Realitatea este doar pentru cei care nu pot face față imaginației."

"Dacă îți negi visurile,acestea dispar"

"Un pacient îi spune psihiatrului sau : soția mea se crede găină și asta mă scoate
din minți,atunci de ce nu o părăsești?,îl întrebă doctorul : pentru că am nevoie de ouă"

Cam atât pentru acum :) O seară cât mai buna !


4 comentarii:

Only Books spunea...

Super video-ul! :))

Te invităm să participi la Postările de iarnă! :)
http://www.love-for-books.blogspot.ro/2012/12/postarile-de-iarna.html

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Ia uite-l, măăă :)) Îmi plac citatele şi sigur o să-mi cumpăr şi eu cartea<3 Un weekend fain să ai, cât a mai rămas din el :3

Clau spunea...

multumeesc :*

Andreeea spunea...

Chiar imi place cartea, imi place subiectul. O s-o cumpar si eu sigur! ♥ Primul citat este superb si chiar ma regasesc in el.